JANTA HUB (butuc pt bandaje)

Cod produs: PON.1
Cere Oferta

Descriere

Rotile / anvelopele si aplicatiile prezentate sunt destinate a fi utilizate pentru aplicatiile tipice; va rugam contactati reprezentatii nostri pentru detalii privind utilizari specifice.
Toate dimensiunile indicate sunt in conformitate cu standardele ETRO, TRA si JATMA exclusiv si nu indica compatibilitatea cu capacitatea rotii / anvelopei. Clientii sunt sfatuiti sa verifice intodeauna indicii de incarcare respectiv viteza ai anvelopelor, rotilor si componentelor lor iar in cazul unei neconcordante sa consulte recomandarile producatorului. Daca presiunea recomandata a anvelopei depaseste presiunea garantata a rotii in 2 parti (care un trebuie niciodata depasita) optati pentru o janta similara cu inele.

CUM COMAND?

Descarcati, completati toate dimensiunile solicitate si transmiteti-ne “Formularul masurare jante” aflat in sectiunea “Fisiere PDF”, de mai jos, si veti primi oferta de fabricatie.

INSTRUCTIUNI DE MONTAJ

Intotdeauna asigurati-va ca, inainte de demontarea rotii sau a componentelor acesteia, anvelopa este dezumflata (prin scoaterea valvei) in special in cazul rotilor industriale din 2 parti. Umflarea, dezumflarea trebuie precedate de o verificare atenta a pozitiei si strangerii elementelor. Nu incercati sa montati / demontati componentele prin fortare. Componentele deformate, corodate sau deteriorate trebuie inlocuite iar in cazul unei strangeri incorecte se recomanda demontarea componentei si reluarea procedurii de montare. Intotdeauna asigurati-va ca elementele de strangere sunt cuplate in pozitia corecta, utilizand o cheie dinamometrica. Verificati cuplul de insurubare a suruburilor (piulitelor) dupa 50 km. Stangerea incorecta a componentelor pe roata poate avea ca rezultat defectarea rotii. Verificati intotdeauna toate suruburile si piulitele inainte de asamblarea unei noi roti. Toate tipurile de suruburi trebuie stranse cu piulita spre exterior nu spre masina. Suruburile hexagonale pot fi folosite numai in cazul anvelopelor pline nu si pentru cele pneumatice. Se recomanda ca umflarea rotilor din 2 parti, inaintea stangerii pe ax si asigurarii corespunzatoare, sa nu depaseasca 2 bar.

ATENTIE !!!

Evitati stationarea in fata rotii in timpul demontarii: elemente slabite pot sari in cazul unei defectiuni. Operatiunile de montare / demontare a rotiilor si anvelopelor trebuie sa fie efectuate numai de catre personal calificat. Custi si bare de siguranta trebuie sa fie utilizate in toate aplicatiile impreuna cu manometre. Umflarea / dezumflarea unei roti trebuie executata numai de catre personalul pregatit si autorizat care trebuie sa urmeze cu exactitate instructiunile oferite de producator si normele de protectie a muncii.

Oferte Speciale